måndag, november 05, 2012

Jag har inte glömt!!

Jag har varit tyst ett tag nu. Ber om ursäkt för detta. Men så kommer det va. Bara att inse. Vissa perioder kommer jag inte skriva så mycket för att andra perioder skriva för mycket. :-P

Okej, snabb uppdatering:
Mitt liv innehåller så många toppar just nu!
* Har fått skamligt förslag från en ESC-artist som dessutom var en av mina absoluta favoriter. Hur coolt är inte det att nobba en sån liksom?!
* Jonatan Cerrada har svarat på mitt meddelande jag skickade till honom på FB
* Hade för övrigt en grym klubbträff med MF-klubben.
* Jag jobbar på för att få till en egen liten smyckesdesign kollektion som jag kommer ha uppe för försäljning.
* Har klarat av mitt förta riktiga dansuppdrag!
* Jag har gjort min första dansfilm!!

På återseende!
Z

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar