onsdag, juli 03, 2013

Nonsensprat om löpning

Blev en 10,48 km runda. Gött. Sprang upp till ett område jag varit nyfiken på sedan urminnes tid. Det var supermysigt där uppe! För nog gick det uppåt... Att det skulle gå uppåt hade jag räknat med, men så långt! Bara den lilla upptäcktsfärden gick på drygt 2 km! Och det från en liiiten väg som försvinner upp i berget bredvid ett hus. Vem hade kunnat tro det? 

Så nu är jag uppe i totalt 30,36 km denna vecka. Så ska jag springa 3 km imorgon bitti plus en runda på eftermiddagen. Tror att den får landa på 5-8 km, för variationens skull. Men om jag får feeling kanske det blir mer :-P Har uptäckt en trevlig trend på den fronten! Sedan blir det en morgonjogg på fredag plus minst 5 km i helgen. Det skulle då bli totalt 46 km som minst denna vecka! Hoppas, hoppas hoppas det blir så! Kan inte fatta att det kan bli så mycket på en vecka! Det är morgonjoggarna som gör det. Man tänker inte så mycket på dom, de bara slinker en förbi...

Aja, nu är risinoljebehandlingen klar så nu ska jag hoppa in i duschen. Väx hår, väx!!


Visst e man vacker när man e nyjoggad och har håret dränkt i ricinolja?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar