tisdag, november 12, 2013

Drömmar utav kärlek

Åh, jag längtar efter dagen då jag får ta på mig en underbar vit klänning, hålla en blombukett i händerna och vandra fram till mannen i mitt liv för att svära honom evig trohet i nöd och lust. Jag vill gifta mig!

Jag är så lycklig för att jag har hittat min underbara pojkvän. Han kompletterar mig och tar ner mig på jorden ibland. Hur konstig och underlig jag än är så tycker han aldrig att jag är fånig eller skäms för mig. Jag har aldrig träffat någon jag varit förtjust i som inte funnit mig underlig. En dag ska jag gifta mig med honom. Det finns ingen annan i världen som vet så mycket om mig som honom, och det kommer aldrig att finnas någon som kan ha större betydelse för mig än honom.

Kan inte låta bli att kika runt lite på ringar. Har kollat ganska mycket, ska inte ljuga... Har hittat en ring som jag älskar!! Det är liksom båda ringarna (förlovnings- och vigselring) i ett, för man hakar ihop dom. Jag älskar! Det är en sån fin symbolik i det tycker jag, att man när man gifter sig tar två enheter och församman dom. Det är kärlek det



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar