torsdag, april 16, 2015

25 pass innan 25årsdagen #20

Har haft lite svårt att hålla mig à jour här på bloggen med mitt tränande. Men som jag fastslagit så många gånger tidigare så tycker jag att det är det första som ska få lämna plats till livets andra åtaganden. Speciellt om det handlar om hälsa och träning. Är mitt i kast med förberedande inför min 25årsschlagerfest på lördag som kommer ha en väldigt intressant inslag som tar upp lite tid för mig nu. Tänker inte avslöja något då det ju finns en chans att de som ska komma på kalaset läser detta. Förutom det bakar jag för fullt och försöker få någon slags ordning och reda i lägenheten och ovanpå det går jag in på slutspurten på min lilla utmaning och födelsedagspresent till mig själv! ligger nu ett pass efter vilket innebär att det blir dubbelpass på söndag. Men det är inte så illa. Nu ska jag runda av och fortsätta med dagens bestyr innan jag ska dra iväg till studion och öva lite innan dagens poppingklass. Påminn mig om att jag ska fixa en ny poppingvideo i nästa vecka. Det är dags för en uppdatering känner jag och ta tempen på utvecklingen. Skulle inte jag och skriva om Twisted audition som jag gjorde i mars? Vi försöker med det i nästa vecka!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar