lördag, april 18, 2015

Grymt mycket inspiration!

Igår var jag på tretimmars workshop på Twisted. Det var inga mindre än Jared Jenkins och Niel Swarts från New York som kom och höll i varsin fantastik klass. Jag vet knappt vart jag ska börja. Är fortfarande såhär dagen efter i ett glädjerus, det var så roligt och inspirerande. Båda två var så laddade med härlig energi och de bjöd på sig själva och deras koreografier, OMG! Jag är såld! Först hade vi Jared som körde en super smooth koreografi som var så fylld av glädje och man fick plocka fram sin flörtiga sida. Om jag ska försöka dra någon parallell till någon annan koreograf så påminner det lite om Ninas stil, fast ändå inte. Haha, tydligt och klart där! Niels koreografi var helt galen! Den gick så sjukt snabbt. Men vettu va? Jag vägrade ge upp. Jag tänkte att nä va fan, jag ska banne mig göra det så grymt jag någonsin kan och puscha mig själv. För musiken var underbart bra och koreografin likaså. Och i slutändan så gick jag där i från med världens skönaste känsla.

Nu måste jag ju åka till New York och ta klass för dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar