måndag, november 02, 2015

In i en ny episod

Så måndag nu är du här.

Så skönt med en "tyst" helg. Gömde mig ute på Tjörn. Träffade inga människor förutom Jens och tog en tvåtimmars promenad. Försökte hålla mig ifrån nätet så mycket som möjligt. Så skönt och välbehövligt. Men nu är man tollbaka i stan och jag känner mig redo för att ta tag i den nya veckan och de nya möjligheterna till att utvecklas. Börjar med att gå på proffsbaletten som börjar om en timme. Blir spännande då jag endast tagit en balettklass sedan examen för över ett år sedan! Men jag ska inte lägga för mycket vikt vid det, jag behövde verkligen få ett break från "skolan" och jag var då less på pianomusik för att vara ärlig! Haha, vet att det låter konstigt, men det tog lite död på min passion att stå dag ut och dag in och lyssna på endast ett piano hur fantastiskt vackert det än var. Men nu blir det ännu en vändning, för mu ska jag ta de där mya tagen och pusha mig själv till att bli så bra jag kan på så kort tidq som möjligt. Och vi börjar med att starta upp grundtekniken igen.  Ska försöka ta så många av dessa balettklasser som jag kan innan jul, och även slänga in några modernklasser. Sedan blir det så mycketegen studiotid som möjligt utöver twistedklasserna. 

Nu måste jag göra mig redo för take off, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar