tisdag, oktober 28, 2014

I Stockholm

Igår tog jag en sista minuten biljett till huvudstaden. För imorgon är det en audition jag har dröm om och hoppats på att den skulle bli av men som jag aldrig någonsin kunnat tro att den faktiskt skulle komma att äga rum. Det är för att vara dansare bakom Alcazar i deras kommande show på Rondo. Och ja, showen är i Göteborg men de håller audition i Stockholm, helt logiskt!

Självklart är det ett jobb många vill ha. Oavsett vad för relation man har till Alcazar eller schlagern så är det nog ett rätt så eftertraktat jobb att få som dansare och jag förväntar mig en otrolig hög konkurrens och jag utgår ifrån att det kommer vara otroligt många som dyker upp.

Men idag ska jag inte tänka för mycket på det. För idag busar jag med min fina brorsdotter Julie ute i Kista. Hon är nu snart 9 månader gammal och det är full fart på henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar