söndag, augusti 12, 2012

Tillbakavägen

Då var det dax.

Sitter på tåget tillbaka till Göteborg. Känns underligt. Jag är så otroligt van vid att åka tåg så känslan blir lite som "jaha, då var man här igen" typ. Fast samtidigt infinner sig en känsla av äntligen! Äntligen ska man få åka hem till fina Göteborg. Har fått min Hudik dos så det räcker för ett helt år och lite till känns det som. Men nu börjar det bli dax för att bli sommar-nostalgisk. Blicka tillbaka på sommaren som varit. Alla fina stunder tillsammans med mina nära och kära. Jag har övervunnit mycket denna sommar. Främst mentala hinder och skavanker samtidigt som ord och situationer har fått mig att växa som person. Så sätt placerar sig denna sommar på en topp-placering tillsammans med sommaren då jag mötte Jens. De två somrarna har betytt mest för mig.

Ska filosofera lite mer om detta i senare inlägg! Har ju några timmar kvar på denna tågresa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar