måndag, oktober 26, 2015

Nu startar vi upp maskineriet!

Hej bloggen!

Japp, det blev ett oväntat lång sommaruppehåll. Har många gånger velat blogga, men med begränsad åtkomst till wifi och en livsinställning till att livet ska upplevas och inte spenderas framför datorn så har det blivit lite tid (eller ingen) till bloggandet. Men nu tar vi nya tag!

Nu är jag egenföretagare! Spännande, kittlande och sprudlande exaliterande. Ja, jag hittade på det sista ordet. Så nu kan jag börja fakturtera själv och jobba på mitt egna på ett sätt som jag vill. Det låter enklare än vad det är. Bara för att man har eget företag så rullar inte pengarna in. Men det stämmer att man kan jobba på sitt egna sätt. Jag håller på att lära mig allt vad man måste veta om att driva eget, men om ni undrar något så är det bara att fråga så ska jag göra mitt bästa för att svara på era frågor.

Jag hade iaf mitt första frilansjobb för drygt en månad sedan. En hiphop workshop på Bäckänggymnasiet i Borås. Så roligt! Underbara elever och supertrevliga lärare, kommer gärna tillbaka. Nästa jobb är på ingång, blir mer om det senare när det är spikat.

Annars är livet påväg åt rätt håll. Har en hel del tågtid inplanerad denna vecka då det är två mycket spännande auditions på G. Just nu sitter jag påväg från Hudiksvall där jag spenderat helgen hemma hos mamma å pappa till Stockholm. Ska träffa världens underbaraste unge om några timmar, min brorsdotter. Imorgon är det då audition nr 1; Diambra. Är så spänd och förväntansfull! Ska kötta gärnet och visa vad jag lärt mig under mitt år på Twisted.

Älskar Twisted!

Var tvungen att säga det. Nä men nu ska jag runda av detta inlägg, finns så mycket mer jag vill säga men har lovat mig själv att försöka hålla mig kort i mina inlägg. Men kommer lägga upp flera direkt efter med lite bilder och filmer och kanske ett och annat ord om allt annat jag har på hjärtat.

Puss på er!

Z

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar