tisdag, oktober 27, 2015

After audition tankar

Sitter nu på tåget från Stockholm till Göteborg. Är framme 22:55 så det är två timmer kvar. Tänkte ta tillfället i akt och reflektera lite över dagens audition.

Audition var för ett kommande projekt som kommer sättas upp på Dalhalla där ingen mindre än Ambra är koreograf. 

Överlag kändes det bra. Kände att jag fick visa upp mig och mina styrkor i koreografin. Men jag vet inte. Vi gjorde en slags improvisationsövning som jag är väldigt tveksam till om jag satte den. Det var så rörigt så jag kände att jag blev alldeles passiv. Är ju en person med inte världens bästa sociala kompetens så jag har svårt för att i en sån situation ta för mig. Alla rusade in i mitten och yrde runt och jag kände bara att "lugna ner er och kom ihåg va uppgiften var!" Men jag håller tummarna för att det jag gjorde var tillräckligt, kan inte tillräckligt beskriva hur mycket jag vill få det här jobbet! Så ni som är troende, här har ni er chans att få över mig på er sida igen om ni ber till er Gud att fixa set här jobbet åt mig. 

Även om jag är så trött just nu och utmattad mentalt så är jag så jävla lycklig. Dans är min livsdrog som jag inte kan leva utan. Och jag ska fasen lyckas, no matter what!

 Bjuder på en trött tågselfie

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar