fredag, april 25, 2014

May there be a countdown - plats 6

Plats 6
Polen Donatan & Cleo - My slowanie (we are slavic)

'

Okej, innan jag säger något annat: Jag förkastar denna video. Totalt avskyr denna exponering, det här är inte alls vad jag ser framför mig när jag hör låten. Visst, låten uppmuntra till att skaka lite och så. Men om Béyonce får göra det och kalla sig feminist tycker jag det är okej även här. Och nej, tolka inte det där som något nedlåtande mot Béyonce. Hon är fantastisk!

Så nu för er som fortfarande läser detta. JAG ÄLSKAR DETTA! Vem vill inte dansa loss på dansgolvet till detta? Hon är sjukt cool och snygg och låter detsamma. Jag vet att i Polens nationella uttagning uppfattade jag inte denna bröstvänliga inställning så jag hoppas man behåller det tänket till scenen. Men vad kan jag säga, detta är min guilty pleasure...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar