onsdag, april 16, 2014

May there be a countdown!

Okej. Om ni följer mig på facebook och/eller instagramså har ni kanske i all hast sett min topp tio för ESC 2014 skymta förbi. Men nu tänkte jag göra som så att jag börjar från tionde platsen och vandrar uppåt längst listan allt eftersom att det börjar dra ihop sig, och för att inte missa/glömma bort så tänkte jag se om jag kan få till en schemalagd presentation.

Men låt oss börja från "botten".

Plats 10
Irland Can-Linn (feat. Kasey Smith) - Heartbeat

En riktig radiolåt. Hennes röst är nästan läskigt lik Helena Paparizou. Härligt riv när hon tar i lite, finns många fina dimensioner i hennes röst. Älskar bryggans melodi "when the oceans...". Lite irländska etno-vibes får jag i refrängen, men det ger den bara lite identitet. Hoppas på ett bra framträdande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar