tisdag, februari 17, 2015

Wallmans audition i Köpenhamn

Idag ligger jag sjuk hemma i soffan och jag skyller allt på Köpenhamn!

Igår var det äntligen dags för Wallmans audition i Köpenhamn och jag tänker nu delge lite tankar om den. jag skrev in mig vid 8.30 tiden så hade en dryg timma på mig att värma upp och fixa, tycker det är skönt att vara på plats tidigt så man också hinner snacka med folk om den är några bekanta där. Så 9.30 drog audition igång. Vi fick lära oss en koreografi på 45 minuter inför juryn. Det var inte allt för komplicerad koreografi, men den var superbra och visade upp många olika dynamiker och egenskaper så det var en ultimat audition koreografi med andra ord .-)

Sedan var det bara direkt att köra i mindre grupper, flera gånger om. Fick en storartad blackout när vi körde tre och tre, vilket även de andra två fick på exakt samma ställe. Sånt är det bara att skratta åt, någon gång är det din tur!

Jag hade superroligt, koreografin var verkligen i min smak, men man vet aldrig vad dom tycker. Så nu är det bara att vänta och se vad för svar man får. Jag håller alla tummar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar