tisdag, juli 03, 2012

Helgen som varit...

Lite bilder som Thérése tog i helgen. Ni anar inte hur kul jag hade. Och jag måste bara få berätta något sjukt, nu kommer alla tänka "jaja skryt lagomt" men jag har aldrig varit med om något liknande och blev så himla glad och smickrad så jag vill dela med mig av min glädje! Jag hade fem stycken "friare" efter mig under kvällen, ja FEM! och det var inte dansare lite sen går jag utan dom kom tillbaka! Speciellt tre av dom. Haha, hade ett kul ögonblick när helt plötsligt alla tre stod framför mig som tre hungriga hundar som väntade på att få matskålen först... Hysteriskt kul! Ska berätta med innåtgående någon gång. Ni anar inte hur glad och vilken egoboost det var för mig! Jag har ju kort hår, inte är jag snygg på det sättet! Aja, här är helgens fina bilder!


Hemma hos Thérése, getting ready!


Jag och bollarna tar en första drink på Hogges! Första gången på detta ställe, måste bli fler :-D


Efterfest på gungan!


Jag och min fina Thérése i förgrunden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar