söndag, juli 29, 2012

Zara hjärta Loreen likamed Sant!

Jag fick ingen affirsh, jag fick ingen autograf, jag fick ingen kram. Men jag fick en massa kärlek! Loreens framträdande tro jag bara kan mäta sig med de stora namnen. trotts att hon inte, än så länge, har fler egna låtar än vad man kan räkna på en hand håller hon en standard som jag endast sett hos de riktigt stora artisterna med flera års erfarenhet i ryggen. Hennes uppträdande i denna lilla stad, tillika min hemort, Hudiksvall var fyllt med glädje, kärlek och energi.

Det bästa ögonblicket för mig den ögonkontakten vi hade. Det varade några sekunder, hon såg på mig och log. Ett leende fyllt av den renaste sortens glädje. Det spelar ingen roll om jag aldrig kommer få träffa henne one on one, det där ögonblicket, det betyder allt för mig. Det här är kvinnan som gjorde så att min dröm gick i uppfyllelse. Hon vann ESC åt Sverige så att jag fick uppleva en seger och kommer få uppleva ett ESC på plats.

Loreens konsert "Prelude" känns som ett intro på ett fantastiskt album som kommer ut i höst och som kommer föra Loreen upp till samma nivå som de allra allra största! Om hon kommer till er stad då bara ska ni gå och se en riktig stjärna uppträda. Om 10 år kommer ni vara glada att ni gjorde det!

Loreen är min idol, hjältinna, call it whatever, jag älskar henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar