tisdag, september 03, 2013

Jag HJÄRTA nallar

Den som känner mig vet att jag hser en gigantiskt kärlek för teddybjörnar och sammlar på dessa lurviga gosedjur. Jag har några favoriter vad gäller fabrikatet, de absoluta favoriterna hittar man hos Bukowski Design AB. Ingen slår dom. När jag var liten var det Teddy & CO som gällde.  För x antal år sedan såg jag på Dr. Phil på tv, typ 2003, och där hade dom någon slags tävling där vinsten var att man skulle hjälpa en person att utveckla och marknadsföra sin produkt. Vinnare blev skaparen utav teddy2cute. Jag var förälskad. Det har några få helt sagolikt söta nallar. namnet kommer utav att man kan förvandla den oskyldiga nallen till någon genom att vrida och vända lite på den. Till exempel en tomte! 

Jag äger en själv! Tack snälla mammas kusin som då för massa herrans år sedan hjälpte mig undkomma den otillgängliga frakten, du anar inte hur lycklig det gjorde mig. Nu har jag sikten inställt på att försöka få mig en egen uncle Sam, han är så söt!!

Kolla in deras enkla hemsida och bli som mig, helt förälskad
Tillsammans med min nalle TC

TC som tomte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar