tisdag, februari 12, 2013

In my own words

Nu kan jag säga att min allra högsta dröm har gått i uppfyllelse.

Jag önskar så innerligt att jag kunde spola tillbaka tiden till i onsdags förra veckan och få återigen uppleva allt det jag fått uppleva en gång till. Det var en bubbla som var dömd att spricka på söndagsmorgonen. Jag försökte ignorera det, försökte tro att den för alltid skulle existera. Men jag visste att när jag skulle vakna upp på söndagen skulle allt vara över. Men jag fattade ett livsavgörande beslut, jag skulle leva som om varje ögonblick var det viktigaste i mitt liv. Jag skulle skanna av varenda millisekund av denna upplevelse och lagra det i mitt minne för all framtid och jag skulle utnyttja varje ögonblick och njuta som aldrig förr. Jag skulle leva i nuet som om det inte fanns någon morgondag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar