fredag, juni 29, 2012

Fridrott och andra tankar

Jag älskar friidrott!

Det är som en gott och blandat påse.

Det gör mig lugn att sitta själv och titta på det, jag kollar inte aktivt utan sitter med datorn i knät och skriver lite halvhjärtat på kommande inlämningsuppgifter.  Life is good!

Ska försökta göra en rush nu i helgen, jobbar varken lördag eller söndag, så ska jobba maximalt på inlämningsuppgifterna så jag inte behöver oroa mig när jag ska med Jens till Tallinn. Böckerna jag har beställt har kommit! Så jag ska hämta dom innan jobbet så då kommer det gå mycket bättre :-)

jobbar idag 14-22. Man kan komma förbi om man vill! Får se om det är lite att göra, kanske kan läsa någon sida i boken!

Men nu är det lite spännande på friidrotten. Ha en go fredag! Imorgon blir det utgång med fina Thérése, reunion of TZ ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar