onsdag, november 12, 2014

Skopje Fest, Mitt resultat

Så, då var alla brdrag framförda. Vilken intressant kväll. Medans vi väntar på det officiella resultatet så tänkte jag göra en egen liten resultatlista, men nöjer mig med top tio. Så såhär tycker jag det ska gå, vi går från botten till toppen så ni får scrolla lite och behålla spänningen! ;-)

10. Aleksandar Tarabunov & Toni Mihajlovski - Marija


9. Lena Zatkoska - Alo


8. Evgenija Cancalova - Da ne te sakam


7. Aleksandra Mihova -  Srce cuva spomeni


6. Tamara Todevska - Brod sto tone


5. Aleksandra Janeva - Vo tvojot svet


4. Danijel Kajmakovski - Esenski lisja


3. Joce Panov -  Ni lj od ljubovta


2. Sanja Gjosevska - Sakam da letam


och vinnaren (enligt mig) är...


Dimitar Andonovski - Se shto ti vetiv

var kanske inte så svårt att lista ut :-P Nu väntar vi med spänning på att få se om rätt låt vinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar