onsdag, november 12, 2014

Skopje Fest- Vi har en vinnare!

Grattis till Danijel Kajmakovski med låten Esenski lisja

Ja, jag ska väl inte klaga. en av mina favoriter vann. Hade satt han på fjärde placeringen. Så detta betyder alltså att han kommer representera Makedonien i maj i Wien under Eurovison Song Contest. 

Jag är faktiskt mycket nöjd med Makedoniens val. Jag har en bra känsla för denna, jag känner att den växer snabbt för mig och jag börjar tänka att jag nog hade velat flytta upp den på min lista. Jag trodde faktiskt att jag hade placerat den som tvåa när jag skulle skriva vilken placering jag hade satt han på. Så bara under kvällens snabbgenomgångar växte den väldigt mycket. Ska bli otroligt spännande å se hur det kommer se ut i Eurovision. Jag tror jag måste ta nästa flyg till Makedonien och se till att jag får fram mina tankar ;-)

God natt nu gott folk, hoppas ni haft en trevlig kväll. Jag måste få säga att jag är faktiskt mycket nöjd med min egna prestation under denna liveblogging session. Nu kommer i alla fall jag sova skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar