torsdag, mars 05, 2015

25 pass innan 25årsdagen #2

Jajamän, jag gör slag i saken! Idag blev det pass nr 2 på min 25 pass innan 25 årsdagen. Tycker det är en grym födelsedagspresent till mig själv. Ett pass för varje år jag levt. Det är något otroligt filosofiskt fint med det tycker jag. speciellt för mig som har under perioder inta alltid mått bra med mig själv eller min omgivning. Så det är som att jag tillägnar ett pass var för varje år jag levt och uppskattar att jag får vara här. Jag tycker att det är den finaste present man kan ge sig själv, en sund livsstil!

Jag kanske skulle för varje pass berätta om just det året jag springer för?

Okej, slår ihop mina första två levnads år. Jag föddes 1990, samma är vann Edin-Ådahl melodifestivalen som hölls i Göteborg på Rondo med låten "Som en vind". Jag föddes i Gällivare men har inga minnen därifrån då vi flyttade till Hudiksvall när jag var två veckor gammal. JAg vet inte vad som finns att berätta om mitt andra levnadsår egentligen. Bodde i Hudiksvall. Jag var en riktig stormvind som liten... :-P

Pass nr 2 var lite tyngre i benen. Inte konstigt vaknade med en underbar träningsvärk i rygg och lår. Den har varit lite smygandes sedan igår redan. I måndags på poppingen gjorde vi mycket golvgrejer och i tisdags jobbade vi mycket med låren på uppvärmningen, och i går som sagt två gånger Zerjon. Det känns alltid... Men det var helt fantastiskt väder! Även om det går tungt så blir man så lycklig av solen. Jag är en riktig solmänniska. Älskar sommar. Blev överraskad över att jag höll samma tempo som igår. Kändes som att det gick riktigt långsamt de första 17 minuterna :-P

1 kommentar:

  1. Stormvind av styrka tornado! Bra idé Zara, får se om du kan inspirera mig att försiktigt börja igen.

    SvaraRadera