tisdag, mars 31, 2015

Det händer inte...

Japp, efter att ha haft en vecka fylld med jobb och fram och tillbaka pendlande mellan dansklasserna i Göteborg och jobbet ute på Tjörn så blev det inte mycket tid över till vare sig löpträningen eller någon chans att kolla hemmet i schack. Jag missade till och med att äta mat ibland. Ja, det är sant. Det är inte okej, man ska aldrig hoppa över ett mål mat barn! Jag lyckades klämma in ett löppass på tisdagen i mörkret, något jag inte gör igen utan pannlampa. Så när veckan var slut låg jag typ tre pass efter min planeringen. Tre pass är inte så farligt, jag har ju räknat med att ta igen missade pass. MEN, här kommer ett stort men, igår när jag kom hem från träningen och skulle ta mig en avslappnande kvällsrunda (i solen) upptäckte jag att jag glömt löpskorna kvar i huset ute på Tjörn. F*CK. så jag missar ytterligare tre planerade pass. Som tur är så ska jag och Jens ut redan på torsdag. så hinner springa på torsdag i alla fall. Men därefter blir det i princip runningstreak taktik för att hinna innan den 20/4. Men ingenting är omöjligt, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar