onsdag, mars 04, 2015

Dansi dans på Twisted!

Onsdagar betyder två gånger hip hop med Zerjon på Twisted Feet DA. Med andra ord total utmattning nästa! Visste inte hur kroppen skulle reagera på att jag var ute och sprang i förmiddags, men det märket knappt! Fast å andra sidan så dör man ändå när onsdagens sista klass är slut. Det är så fascinerande hur man kan puscha alltid lite till. Tyckte jag var död efter första klassen och tyckte det var svårt att andas, men ändå kunde jag köra hela andra klassen och vara nöjd! Haha, endorfin ska man aldrig underskatta :-)

Kändes bra idag faktiskt. Fick återigen en AHA-upplevelse och pepp på att jag måste vara mig själv  hela tiden när vi freestylar och inte vara "den duktiga eleven". Men det är svårt för mig, för jag känner att jag "censurerar" mig själv och vad jag ägnat de tre senaste åren av mitt liv. But why? Det är ju det som är min styrka. Det är ju det jag ska använda och göra en grym fuse som blir till min stil.

Det blir nästa veckas utmaning på alla klasser. Använd allt det jag lärt mig, plocka fram alla stilar och uttryck som finns och skrota självcensuren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar