söndag, mars 08, 2015

25 pass innan 25årsdagen #3

Var inte det minsta peppad idag och hade tänkt hoppa över det helt och hållet. Delvis på grund av biologiska själ (girls you know what I mean) och för att det var lite halvtrist väder. Men Jens sa åt mig att sticka ut på en runda. Så jag gjorde det, och det kändes bra! Det var riktigt mysigt faktiskt. Många tror att det inte är trevligt att springa i duggregn, men det är underbart! Alltså dugg, inte helt utblommat regn. Det är svalkande och det är så lugnt och stilla ute då, sedan var det ju som sagt en söndagskväll så inte allt för mycket liv i kvarteren kring Bagaregården.

Idag sprang jag då för mitt tredje levnadsår. Om jag inte tar fel nu så var det den sommaren som jag fick min nalle Billie som har hängt med mig sen dess. Morfar vann han åt mig på Liseberg efter att ha spenderat en mindre förmögenhet. Men det var det värt, för som sagt den nallen kommer alltid hänga med, det är min Teddybjörnen Fredriksson, fast han blir aldrig bortglömd :-)


Nu blir det en söndagsstandard i familjen Zeidlitz/Johansson: Höga mackor och mys i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar