tisdag, mars 03, 2015

Listar årets MF-låtar efter min smak!

Så, tänkte att det passar bra såhär efter att den sista deltävlingen har varit att göra årets första lista med hela startfältet! Skulle vilja om en månad göra samma sak igen och se om den förändras mycket. Jag har inte tagit någon som helst hänsyn till vilken deltävling låtarna tävlat i utan bara gått å vad jag tycker är bra och här har ni resultatet:

1. Måns Zelmerlöw - Heroes

2. Dinah Nah - Make me la la la

3. Eric Saade - Sting

4. Jon Henrik Fjällgren - Jag är fri (Manne Leam Frijje)

5. Andreas Johnson - Living to die

6. Behrang Miri feat. Victor Crone - Det rår vi inte för

7. Samir & Victor - Groupie

8. Elize Ryd & Rickard Söderberg - One by one

9. JTR - Buildig it up

10. Isa - Don't stop

11. Molly Pettersson - I'll be fine

12. Mariette - Don't stop believing

13. Andreas Weise - Bring out the fire

14. Neverstone - If  was God or one day

15. Jessica Andersson - Can't hurt me now

16. Ellen Benediktson - Insomnia

17. Dolly Style - Hello hi

18. Annika Herlitz - Ett andetag

19. Magnus Carlsson - Möt mig i Gamla stan

20. Marie Bergman & Sanne Salomonsen - Nonetheless

21. Linus Svenning - Forever starts today

22. Daniel Gildenlöw - Pappa

23. Kalle Johansson - För din skull

24. Midnight Boy - Don't say no

25. Emelie Irewald - Där och då med dig

26 - Caroline Wennergren - Black Swan

27 - Kristin Amparo - I see you

28 - Hasse Andersson - Guld och gröna skogar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar