torsdag, oktober 10, 2013

Jonsvens design

Först:
gå in på http://www.showupfashion.se/jungle-scream/ och hjälp Jonsvens design att vinna. Allt man gör är att gå in på länken och klickar på gilla-knappen.

Älskar, älskar, älskar Jonsvens design. Har sagt det förut, men kan inte förklara hur mycket jag älskar hela hennes vision. Det är så friskt och fräscht för att vara mode från Sverige. Stilrent men fortfarande vågat. Massa färger, jag älskar färger. Många maxikläningar, jag kan dö för en maxiklänning! Seriöst, kolla in dessa. Vill ha alla!


Älskar den låga ryggen. Det är något otroligt sensuellt över att visa ryggen tycker jag. Grönt har aldrig varit en färg jag har dragits till, men den här ser så smaskig ut!

Kaxig, stolt, pampig. Man ser ut som en ung och vågad kvinna. Mönstret är helt fantastiskt!

Jonsvens design ska självklart få designa mig bröllopsklänning. Inget snack om saken!


Det här tyget får mig att hoppa högt utav glädje! Jag måste ha en klänning i detta tyg. Spelar ingen roll vad modellen är, jag bara måste ha!

Kolla in mer på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar