tisdag, oktober 01, 2013

NDT 2

Nederlands Dans Theaters ungdomskompani ska hålla audition i januari. Jag tänker satsa på den. Nederlands Dans Theater har varit en dröm väldigt väldigt länge. Det var nog det första moderna kompani jag fick upp ögonen för. Dock har de en otroligt hög standard och jag har väldigt svårt att se hur jag kan platsa där. Men min filosofi inkluderar inte att man ger upp innan man har försökt. Detta är en perfekt sporre för mig att ge allt jag kan i höst. Jag har valt min egna väg för hösten och det här är precis vad jag behöver för att inte ta av på en villoväg. Jag ska vara så redo som jag kan när det är dags! Så när lunchen har fått smälta lite till ska jag ut på en löprunda. Vill ta milen idag helst.

Här kan ni läsa det lilla som finns att läsa om auditionen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar