torsdag, oktober 10, 2013

Positiv respons är bra för självkänslan

Fick för mig att kolla in lite statistik över denna lilla blogg jag har. Jag kollade in vilka inlägg som är de mest lästa och i topp var som väntat mitt avskedstacktal till Thomas Lundin efter att nyheten om att han inte skulle vara med i inför ESC nått mig. Det vet jag att många i från MF-klubben läste och fick en del respons om det. Dock inte här (det är nog bara min mamma som slänger in en kommentar på mina inlägg här). Men till min stora glädje så fanns ett väldigt intressant inlägg på andra platsen över mest lästa. Nämligen ett inlägg där jag delat med mig utan en egen text jag skrivit. Det är första kapitlet i en novell jag jobbar på som har namnet "På andra sidan om drömmen finns inga alternativ". Lagomt filosofiskt eller? Jättekul! Det är en novell där jag vill utmana mitt sätt att skriva på och försöka utforska mig själv lite. Inget i novellen handlar eller är taget ur mitt liv, men det finns något väldigt personligt i det i och med att jag försöker måla upp ett slags mardröms senario för mig.

Om du vill läsa klicka HÄR så kommer du direkt till det inlägget. Och om du vill vara jätte, jättesnäll så länma ett litet utlåtande. Det är ända sättet för mig att på riktigt utveckla mitt skrivande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar