tisdag, oktober 29, 2013

Provmöblera

Nedräkningen har börjat inför julmarknaden på Sundsby Säteri 16 och 17 november. Så förmiddagen har jag provat mig fram lite med hur jag ska ställa upp mitt bord så mina smycken ser som bäst ut!

Projektet började på vardagsrumsgolvet men flyttades sedan ut till köksbordet. Måtten stämmer inte alls på köksbordet mot bordet på marknaden, köksbordet är mindre, men att det är åt det hållet.

Kom fram till denna "grundmöblering". Ska bara lägga till rätt ljussättning och eventuellt lite övrig dekor, sedan ska jag fixa till en till ställning som ska stå där pappershållaren står, lite snygga skyltar med information och priser och en bok med bilder på smyckena som inte ligger framme så man kan se även dom. 

Har kommit fram till att jag ska klippa bort alla stora etiketter och använda dom på annat sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar